The Ultimate Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

ماگ پیرکس دوجداره نیز از سری محصولاتیست که نمیتوانید به همین راحتی ازش عبور کنید و دوست دارید حداقل یک مدل از آن را در خانه خود داشته باشید. گفتم یک مدل از آن، چرا که بقدری همین دسته تنوع دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. از دوجداره دسته دار، بدون دسته و رنگی گرفته تا سایز های متفاوتی که میتوانید در آن یک شات اسپرسو و یا یک کاسه سوپ میل کنید همگی جز تنوع تنها یک دسته از این محصولات جذاب میباشد.

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

با این مدل گردنبندهای پاپیونی ایده آل و منحصر به فرد، زیبا شوید!

ماگ سرامیکی طرح گربه طلاییماگ طرح گربه هم یه در طلایی و لعابی داره و هم جنس بدنه اش لعابیه. داخلش یه قاشق فلزی داره و کیفیت اون عالیه.

شما چه مدل ماگی را می‌پسندید؟ دیدگاه‌ها و تجربیاتتان را از طریق بخش ارسال نظر با ما و دیگر مخاطبان ستاره درمیان بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب تزیین جام عسل و طرز تهیه ظرف یخی را نیز از سری مقالات ستاره مطالعه کنید.

فروشگاه آنلاین تی تو بهترین نوع ماگ های سرامیکی را برای فروش و انتخاب برای شما قرار داده است . 

کلمات روی ماگ مثل درب اون لعاب طلاکاری دارن و لبخند رو به لب شما می‌آره.ماگ سرامیکی در دار، توی یه جعبه..

اگه ماگ رنگ تاریک و سیاه هم داشته باشه، میتونه توی دسته بندی مدل ماگ مردانه قرار بگیره.

این ماگ‌هایی که برای شما آورده‌ایم، فقط کاربرد خوردن قهوه و چایی ندارند و هر کدام یک طراحی خلاقانه و جالب و حتی خنده‌دار دارند. اگر می‌خواهید یک یا چند مدل ماگ جالب به کلکسیون ماگ‌هایتان اضافه کنید، این مطلب برای شماست.

کادینر، دنیای استیکر و برچسب لپ‌تاپ و گوشی هست، شما توی کادینر خیلی راحت می‌تونید از بین صدها طرح موجود استیکرهای مد نظر خودتون رو انتخاب کنید و خیلی زود تحویلشون بگیرید.

جدیدترین مدلها

یکی از مدلهایی که خودم عاشقش هستم ماگ دوجداره آسان نوش دار است که فوق العاده بانمک و کاربردی میباشد.

دارای سر و قاشوق نمیباشد . و دارای قیمت خیلی مناسب برای خرید عمومی است . شاید شما هم دوست داشتید یک ماگ یونیکورن ماگ فانتزی با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید . که ..

درب اون سرامیکی و به رنگ بدنه محصوله. داخل همه ماگ‌ها هم سفید رنگه و یه دونه قاشق فلزی هم داره.این ماگ لاکچری و بامزه می‌تونه بهترین انتخاب برای هدیه باشه ..

Report this wiki page